Factura se poate plăti din Contul de client.
Vă duceți la FACTURI, dați click pe factura care apare Neplătită și alegeți metoda de plată dorită.
Factura se emite cu 14 zile înainte de expirarea serviciului.
Serviciul se suspendă după 3 zile de când a expirat valabilitatea lui.
Dacă serviciul este în perioada de suspendare, atunci se va reactiva după ce factura a fost achitată.
Dacă au trecut cele 3 zile de suspendare, serviciul va fi anulat automat și fișierele vor fi șterse.
Nu se mențin backup-uri de la serviciile anulate.
Intrați în Contul de client, la meniul ADAUGĂ FONDURI > Încarcă SMS, vă alegeți operatorul și suma cu care vreți să încărcați.
După ce ați primit codul, îl validați în câmpul Validare Cod și astfel contul dumneavoastră a fost încărcat cu suma respectivă.
Se poate plăti cu card Visa sau Mastercard.
Vă duceți la FACTURI din Contul de client, alegeți factura care nu este plătită, apoi dați click pe Card și vă redirecționează către plata cu cardul.
Se poate plăti direct de la orice unitate bancară ce aparține de Raiffeisen Bank.
Nu este necesar să dețineți un cont bancar, trebuie să vă duceți cu buletinul dvs. și cu factura proformă sau să știți nr. facturii proforme și suma în lei de achitat.
După ce ați efectuat plata, trimiteți o poză a chitanței de plată în ticket.
Serviciul se activează în câteva minute după ce factura a fost plătită, cu excepția dedicatelor la care activarea poate dura până la 24 ore, dacă dedicatul comandat nu este pe stoc.
Datele de la serviciul comandat se vor trimite pe adresa de email, în INBOX sau SPAM, după ce serviciul a fost activat.
Pentru persoane fizice, adresa de email se poate modifica, trimițând un email către sales@gazduirejocuri.ro, cu o poză la buletin.
Numele de pe buletin trebuie să coincidă cu cel de la Contul de client.
Pentru persoane juridice, adresa de email se poate modifica, trimițând un email către sales@gazduirejocuri.ro, cu o poză după C.U.I.-ul societății și o cerere semnată și ștampilată în care se va anunța noua adresă de email.
Da, se poate modifica, trimitand un email catre sales@gazduirejocuri.ro, cu o poza la buletin. Numele de pe buletin trebuie sa coincida cu cel de la Contul de client
In email se specifica numele si adresa de email a noului titular de cont.
Se poate muta serviciul in alt cont de pe gazduirejocuri, daca este activ si nu este emisa factura pentru luna urmatoare. Pentru a se muta,trebuie sa trimiteti un email catre sales@gazduirejocuri.ro, cu o poza la buletin pentru validarea datelor si specificati serviciul pe care doriti sa-l mutati si adresa de email a contului unde sa fie mutat.
Pentru a anula un serviciu, intrati in Contul de client, la servicii, va duceti pe serviciul care doriti sa-l anulati si dati pe Inchide.
Serviciul se va anula cand expira perioada de valabilitate.
Acest lucru se poate face printr-un Ticket catre dep. Comercial, in care precizati la ce pachet superior/inferior doriti sa treceti.
Se va emite factura dupa caz, iar dupa ce achitati, se va face upgrade-ul.
Daca exista credit suficient in contul gazduirejocuri si factura emisa pentru luna urmatoare, a serviciului respectiv a ajuns la scadenta, atunci din cont se va extrage automat suma necesara achitarii facturii.
Creditul din cont se poate folosi la plata facturilor a serviciilor comandate pe site-ul gazduirejocuri.ro.
Sigur, se poate plati in avans, facand un ticket catre Departament Comercial, in care se specifica pe cate luni in avans dotiti sa platiti.
Personalul de la Departament Comercial va emite factura aferenta lunilor respective si apoi o puteti achita.
Contul se creeaza atunci cand plasati comanda pe care o doriti.
Back-up la fisierele serviciului dvs. se face cu ajutorul FTP-ului.
In cazul in care va razganditi sau nu sunteti multumit de serviciul achizitionat, se poate face refund la bani, in afara la dedicat sau domeniu, in maxim 72 ore de la data achizitiei si anume:
In acest moment nu exista posibilitatea scoaterii creditului din contul gazduirejocuri.
Da, se poate renunta.
Trebuie sa va duceti in contul gazduirejocuri, la servicii si dati inchidere pe serviciul respectiv, completind data inchiderii si motivul renuntarii la serviciu.
Aceasta se face prin ticket la Departament Comercial, unde se specifica nr. de sloturi dorite si se emite sau modifica factura dupa caz.
La serverele de jocuri SAMP, MTA, CSGO, etc. primiti si baza de date daca la plasarea comenzii, selectati Baza de date > Da.
In log-uri, pe FTP la Panel, primiti o eroare de forma Access Denied for User SA:MP si un IP sau adresa.
Faceti ticket la Departament Tehnic SA:MP cu eroarea respectiva, ca sa putem da acces la Panel, in baza de date.
O baza de date se poate cumpara, facand Ticket la Departament Comercial.
Se va emite factura de 2e + TVA , reprezentand contravaloarea bazei de date, iar dupa ce achitati factura, veti primi datele de la baza, pe email.
Daca primiti eroarea "You cannot connect to this CS:GO server because it is restricted to LAN connections only", atunci trebuie sa va duceti aici http://steamcommunity.com/dev/managegameservers, va logati cu contul de steam, va creati un token pentru serverul de CSGO, pe care il bagati la linia GSLT aflata in Panoul de control > Commandline Manager > Custom Line.
Salvati si dati restart la server, dupa care se va putea face conectarea la el.
Link-ul pentru descarcare rapida a resurselor, sv_downloadurl primit pe mail, se inlocuieste in functie de serviciul avut, in server.cfg sau mtaserver.conf.
Admin se da in functie de serviciul comandat si anume, pentru SA:MP si MTA din baza de date (phpmyadmin), la CSGO din fisierul admins_simple.ini, la CS 1.6 din fisierul users.ini aflate pe FTP sau in Panoul de Control.
Mai intai va logati in baza de date (phpmyadmin) cu datele primite pe mail, dati click in stanga sus pe user-ul client si apasati butonul Import aflat sus la mijlocul paginii.
Sistemul de operare ales in comanda dedicatului se va instala de catre personalul nostru de la Departament Tehnic.
Va putem ajuta noi cu instalarea de programe open-source sau cu licenta, configurari, protectii, etc. Acest lucru se face la cerere prin ticket.
Pentru serverele dedicate sau VPS-uri, cu sistemele de operare FreeBSD, se poate cere instalarea de firewall IPFW si PF.
Dupa ce v-ati instalat serverul de joc, faceti ticket pentru activarea acestor protectii.
Daca nu va mai puteti loga in contul gazduirejocuri, atunci dati la login -> Ai uitat parola? si veti primi o parola noua pe email.
Daca nu va mai puteti loga in GameCP, WebCpanel, VPSCpanel, atunci dati resetare parola si veti primi pe email parola noua.
Daca nu primiti email cu parola noua, atunci faceti ticket din contul gazduire pentru a primi o parola noua.
Daca nu mai aveti acces la adresa de email cu care v-ati inregistrat pe site la noi sau ati scris-o gresit cand ati creat contul, atunci trimiteti un email catre sales@gazduirejocuri.ro cu o poza la buletin, pentru validarea datelor si specificati in acel email noua adresa sau adresa corecta.
Fiecare server dedicat are conexiune de 1Gbps, international/national, pe un port Gigabit.
Daca se doreste banda garantata, acest lucru se poate discuta.
Serverele VPS (Virtual Private Server) se pot administra din panoul de control SolusVM, de la adresa https://vps.gazduirejocuri.ro:5656
Serverul de VPS se poate reinstala din panoul de control la meniul Reinstall.
De acolo va alegeti sistemul de operare dorit si apasati reinstall.
Asteptati 10-15 min. pentru a termina instalarea ca apoi sa puteti accesa VPS-ul.
Administrarea VPS-ului cu sistemul de operare Windows XP se face prin Remote Desktop, aflat in calculatorul dvs.
Daca nu mai puteti sa va logati la VPS cu Putty sau Remote Desktop sau ati facut o setare gresita si dupa restart nu mai porneste, atunci intrati in Panoul de Control la VNC si o sa va apara consola de la VPS.
Daca aveti un serviciu de VPS la un alt provider, va putem ajuta cu mutarea fisierelor de pe VPS-ul respectiv pe VPS-ul comandat la noi.
Dupa ce faceti comanda de VPS si serviciul este activat, ne trimiteti ticket cu datele de la VPS-ul de unde sa mutam fisierele.
Nu se accepta asa ceva. Este ilegal, iar daca se primesc reclamatii, ca s-a facut flood/scan/spam de pe VPS, se va suspenda serviciul.
Se va trimite email pentru verificare date cont, iar daca situatia se va repeta atunci serviciul se va anula si banii nu se vor returna.
Orice program piratat sau facut de hackeri, fișiere sau arhive site-uri warez, site-uri de phishing, boti abuzivi, irc proxy-uri, streaming media fără licență, fișiere MP3 fără licență, etc.
Serverul de voce se adminstrează folosind token-ul care se găsește în Panoul de control și care poate fi accesat cu datele primite pe email, dupa achitare.
User și parola pentru YaTQA, se poate genera din Teamspeak, la Tools > ServerQuery Login.
Pentru a se face conectarea dupa TSDNS la serverul de voce, trebuie făcut din Cpanel, unde aveți domeniul hostat, SRV record.
După ce ați făcut asta, ca să fie funcțional TSDNS-ul, trebuie să mai faceți un ticket la Departament Tehnic Teamspeak, ca să înregistrăm și noi TSDNS-ul creat, la noi.
Fiecare server de joc din oferta noastră, beneficiază de Webhost 1GB GRATUIT, atâta timp cât aveți un server de joc și un domeniu activ la noi.
Pentru activare acest serviciu, trebuie trimis un ticket la Departament Comercial cu numele domeniului pe care îl aveți cumpărat.
Webhost-urile sunt administrate prin panou de control Cpanel.
Este cel mai folosit panou de control pentru webhost, fiind cel mai ușor de folosit, având multe opțiuni de configurare.
DNS vine de la "Domain Name Server" și adaugă un ip la un domeniu.
Vă logați în Cpanel și vă duceți la Simple DNS Zone --> + A record, puneți nume.domeniu.ro și IP-ul serverului.
Dacă aveți webhost la un alt provider și vreți să-l mutați la noi, atunci ne ocupăm noi GRATUIT de mutarea webhost-ului.
Ne lăsați datele și un tehnician se va ocupa de mutarea fișierelor.
Serviciul de webhost se activează automat, după ce factura a fost achitată.
Nameserverele, dupa ce au fost modificate/setate, se vor propaga în cel mult 12 ore.
IP Dedicat înseamnă că site-ul dvs. stă pe un IP separat față de alte site-uri hostate la noi care stau pe IP Shared.
Nu veți depinde de alte site-uri, în caz că vin atacuri pe unul din IP-urile Shared.
Nu veți fi blocat la trimiterea de mail-uri daca vreun alt site de pe IP Shared face SPAM.
Se poate instala un certificat SSL.
Certificatele SSL sunt documente electronice care conțin informații necesare realizării unor conexiuni securizate SSL și sunt folosite de obicei pentru site-urile care trimit/primesc informații private ce au nevoie de o protejare suplimentară și care acceptă plăți online cu cardul.
Ca sa puteți transfera fișiere pe host, trebuie să vă descărcați de pe internet unul din programele de FTP client, Winscp sau Filezilla.
După ce descărcați unul din cele doua programe, îl instalați în calculatorul dvs. și folosiți pentru conectare datele primite pe email, FTP Login.
Hostname este IP-ul server-ului, se introduce fără port (7777, 27015 sau 25565), port-ul este 21, user-ul și parola sunt cele primite pe email.
Pentru a putea descărca mai repede resursele de pe server, serviciile de Counter-Strike 1.6, Counter-Strike Source, Counter-Strike Global Offensive, MTA, beneficiază de sv_downloadurl GRATUIT.
Odată cu datele de la panoul de control, pe email vă vine și link-ul de la sv_downloadurl, pe care trebuie să-l băgați în server.cfg sau mtaserver.conf
Pentru îmbunătățirea experienței tale pe site-ul nostru folosim fișiere de tip cookie. Apăsând accept ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri. Poți citi mai multe accesând Termeni si conditii